You may issue and reload ATH.ENA tickets as well as reload ATH.ENA CARDS at the Automatic Vending Machines.
Automatic Ticket Vending Machines are installed at all metro stations (lines 1, 2, 3), at selected tramway stop and at selected sports within the Attica region.
Guide for ticket issue
Ticket issue is carried out by following easy steps.

Guide for ticket and card issue and reloading
Reloading of tickets and cards is carried out by following easy steps.

Guide for payment by bank card

Please bear in mind that:
- Επαναφόρτιση Athena Ticket: Το πολλαπλό εισιτήριο επαναφορτίζεται όταν έχει λήξη η ισχύς του τελευταίου προϊόντος με το οποίο το είχατε φορτίσει(π.χ. μετά τη λήξη των 90 λεπτών του ενιαίου εισιτηρίου).
- Επαναφόρτιση Athena card: H κάρτα (ανώνυμη και προσωποποιημένη) μπορεί να φορτιστεί με έως δύο προϊόντα (συμπεριλαμβανομένων των πακέτων προσφοράς), και / ή με χρήματα ώστε να λειτουργεί ως ηλεκτρονικό πορτοφόλι, λαμβάνοντας υπόψη ότι για να φορτωθεί το δεύτερο προϊόν, πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί το πρώτο. Το δεύτερο προϊόν ενεργοποιείται αφού λήξει η ισχύς του πρώτου, με την πρώτη επικύρωση της κάρτας.
- Για μετακίνηση σε/από Αεροδρόμιο: Για περιπτώσεις ταυτόχρονης ανάγκης δυο διαφορετικών τύπων κομίστρου (πχ μηνιαίο κόμιστρο 30 ημερών αστικής ζώνης και εισιτηρίων Αεροδρομίου), το δεύτερο θα πρέπει να αγοραστεί ως χρηματική αξία ή εάν υποστηρίζεται, σε επιλογή πολλαπλού εισιτηρίου. Δηλαδή εάν έχουμε κάρτα με ενεργοποιημένο προϊόν 30 ημερών και θέλουμε να πάμε στο Αεροδρόμιο, φορτίζουμε την κάρτα μας με την αντίστοιχη χρηματική αξία των εισιτηρίων Αεροδρομίου, ή αγοράζουμε τα αντίστοιχα προϊόντα σε πολλαπλό, ώστε να μετακινηθούμε από και προς το Αεροδρόμιο με λεωφορείο ή μετρό αντίστοιχα.
- Αποθηκευμένη Χρηματική Αξία: Πάντα πρώτα αναγνωρίζεται το προϊόν κομίστρου και μετά η αποθηκευμένη χρηματική αξία. Εάν το προϊόν κομίστρου δεν επαρκεί, πχ σε διαδρομή από και προς το Αεροδρόμιο, αναζητείται και επικυρώνεται η αξία του απαιτούμενου εισιτηρίου από την αποθηκευμένη χρηματική αξία.
For any malfunction that occurs during the use of the Automatic Ticket Vending Machine at the metro stations, contact the station stationmaster or the stationmaster or the Contact Office for passengers within Syntagma station (http://www.stasy.gr/index.php?id=49) or at the customer service center of OASA at 16, Rethymnou str., Pedion Areos, on days and at hours of public service, email: athenacard@asa.gr.