epikirosi_icon_orange

ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΡΤΩΝ

  • Πριν τη διέλευσή σας από τις πύλες εισόδου των σταθμών, βεβαιωθείτε ότι έχετε προμηθευτεί εισιτήριο ή κάρτα, και ότι το έχετε φορτίσει με το κατάλληλο προϊόν για τη διαδρομή που επιθυμείτε.
  • Η επιβεβαίωση για το προϊόν με το οποίο έχετε φορτίσει το εισιτήριο ή κάρτα σας, γίνεται σε ένα Αυτόματο Μηχάνημα ’Εκδοσης πατώντας στο αρχικό μενού το κουμπί «Πληροφορίες Κάρτας».
  • Ακολουθήστε τα πράσινα βελάκια στο πλαϊνό μέρος των πυλών. Οι πύλες με τα κόκκινα X είναι πύλες αντίθετης φοράς και δεν μπορούν να ανοίξουν.
  • Κατά την είσοδο και έξοδό σας από τους σταθμούς ή κατά την είσοδό σας στα λεωφορεία, φροντίστε να έχετε στο χέρι σας το εισιτήριο ή την κάρτα.
  • Κρατάτε πάντα το εισιτήριο ή κάρτα στο δεξί σας χέρι και το επικυρώνετε στο επικυρωτικό που βρίσκεται στα δεξιά σας, ενώ εισέρχεστε από την πύλη στα αριστερά.
  • Επικυρώνετε το εισιτήριο ή κάρτα σας προτού εισέλθετε στις πύλες. Σε αντίθετη περίπτωση, η πύλη αναγνωρίζει εμπόδιο, με αποτέλεσμα να μην ανοίγει. Κάντε ένα βήμα πίσω και η πύλη θα ανοίξει μόλις σταματήσει να ανιχνεύει το εμπόδιο.
  • Η επικύρωση του εισιτηρίου ή κάρτας τόσο στις πύλες των σταθμών όσο και στα λεωφορεία γίνεται πλησιάζοντάς το στο σημείο του επικυρωτικού που έχει το παραπάνω σήμα.
  • Επιβάτες ΑμεΑ ή/και με προβλήματα όρασης ή/και με αποσκευές (βαλίτσες) ή/και με καρότσια ή/και που συνοδεύουν παιδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούν τις φαρδιές πύλες ΑμεΑ (ευρείες πύλες) για τη δική τους ασφάλεια και ευκολία.
  • Επικυρώνετε το εισιτήριο ή κάρτα σας κάθε φορά που εισέρχεστε σε ή εξέρχεστε από σταθμούς του Μετρό και του Προαστιακού.
  • Επικυρώνετε το εισιτήριο ή κάρτα σας μόνο μία φορά όταν επιβιβάζεστε σε λεωφορεία, τρόλεϊ και στο Τραμ.
  • Ελέγχετε στο επικυρωτικό ότι επαρκεί ο υπολειπόμενος χρόνος ταξιδιού για να φτάσετε στον προορισμό σας. Σε περίπτωση που αυτό δεν είναι δυνατόν, θα πρέπει να εισέλθετε επικυρώνοντας το εισιτήριο ή κάρτα σας εκ νέου και αφού έχουν παρέλθει τα 90 λεπτά του αρχικού εισιτηρίου.
athenacard

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ATH.ENA card

  • Οι κάτοχοι ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD μπορούν να επαναφορτίζουν τα εισιτήρια τους πριν από τη λήξη του τρέχοντος προϊόντος. Το νέο προϊόν θα ενεργοποιηθεί μετά τη λήξη του τρέχοντος.
  • Η αποθηκευμένη αξία των 30 € δεν ισοδυναμεί με το προϊόν των 30 ημερών, παρόλο που έχει την ίδια αξία.
  • Οι κάτοχοι προσωποποιημένων ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD φορτισμένων με προϊόν 30 ημερών θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η διάρκεια ισχύος του εισιτηρίου τους είναι 30 ημέρες από την πρώτη επικύρωσή του.
  • Οι κάτοχοι των προσωποποιημένων ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD θα πρέπει οπωσδήποτε να φυλάνε τον προσωπικό κωδικό (PIN) που χρησιμοποίησαν για την έκδοση της κάρτας, γιατί σε περίπτωση απώλειας ή κλοπής o αριθμός αυτός σε συνδυασμό με το ΑΜΚΑ τους, απαιτούνται για να μεταφερθούν στη νέα τα υπολειπόμενα προϊόντα. Κανόνες Αντικατάστασης Προσωποποιημένης ΑΤΗΕΝΑ CARD εδώ.
  • Φυλάξτε την απόδειξη από την επαναφόρτιση της προσωποποιημένης ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD, γιατί σε περίπτωση βλάβης θα σας χρειαστεί για την αντικατάστασή του προϊόντος που φορτίσατε.
  • Αποφύγετε να φορτίσετε την ATH.ENA CARD (ανώνυμη και προσωποποιημένη) με εισιτήριο Αεροδρομίου ενώ υπάρχει ενεργοποιημένο προϊόν χρονικής διάρκειας ή υπολειπόμενο πακέτο εισιτηρίων. Σε αυτή την περίπτωση επιλέξτε να προσθέσετε το αντίστοιχο αντίτιμο σε χρηματική αξία