11185

Για την άμεση και έγκυρη ενημέρωσή σας καλέστε το πληροφοριακό μας κέντρο

  • Τηλεφωνικό κέντρο πληροφόρησης: 11185

Η χρέωση για κλήση από σταθερό τηλέφωνο είναι μια αστική μονάδα ενώ για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο ισχύουν οι χρεώσεις του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας σε 5ψήφια νούμερα.

Από κινητό τηλέφωνο ή από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στο (+30) 210 8202900.

Λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο.

Ώρες Λειτουργίας:
  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 06:30 έως 21:30
  • Σάββατο, Κυριακή: από 07:30 έως 21:30
  • Αργίες: από 07:30 έως 21:30
  • Τηλεφωνική Γραμμή για ΑμεΑ: 2108200887

Λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο. 

Ώρες εξυπηρέτησης:
  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 06:30 έως 21:30
  • Σάββατο, Κυριακή: από 07:30 έως 2:30
  • Αργίες: από 07:30 έως 21:30
  • Για προβλήματα ή δυσλειτουργίες προσωποποιημένων καρτών παρακαλούμε απευθυνθείτε:
  • Στο πλησιέστερο σημείο έκδοσης εισιτηρίων (δείτε εδώ)
  • Στο κέντρο εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ, Ρεθύμνου 16 10682 Αθήνα (ισόγειο)
Ημέρες Λειτουργίας – Ώρες εξυπηρέτησης: 

Δευτέρα έως Παρασκευή: 8:00 – 14:00

  • Στο email: athenacard@oasa.gr αναφέροντας τον αριθμό της κάρτας σας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε
  • Στα τηλέφωνα 2108200801, 2108200822 και 2108200908 Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8:00 έως τις 14:00