phone_icon

11185

Για την άμεση και έγκυρη ενημέρωσή σας καλέστε το πληροφοριακό μας κέντρο

  • Τηλεφωνικό κέντρο πληροφόρησης: 11185

Η χρέωση για κλήση από σταθερό τηλέφωνο είναι μια αστική μονάδα ενώ για κλήσεις από κινητό τηλέφωνο ισχύουν οι χρεώσεις του τηλεπικοινωνιακού παρόχου σας σε 5ψήφια νούμερα.

Λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο.

Ώρες Λειτουργίας:
  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 06:30 έως 22:30
  • Σάββατο, Κυριακή: από 07:30 έως 22:30
  • Αργίες: από 07:30 έως 21:30

Για το έκτακτο ωράριο λειτουργίας του πληροφοριακού κέντρου κατά το χρονικό διάστημα που θα ισχύσουν τα μέτρα για την απαγόρευση της κυκλοφορίας δείτε εδώ

  • Τηλεφωνική Γραμμή για ΑμεΑ: 2108200887

Λειτουργεί 365 μέρες το χρόνο. 

Ώρες εξυπηρέτησης:
  • Δευτέρα έως Παρασκευή: από 06:30 έως 22:30
  • Σάββατο, Κυριακή: από 07:30 έως 22:30
  • Αργίες: από 07:30 έως 21:30

Για το έκτακτο ωράριο λειτουργίας της γραμμής κατά το χρονικό διάστημα που θα ισχύσουν τα μέτρα για την απαγόρευση της κυκλοφορίας δείτε εδώ

  • Για προβλήματα ή δυσλειτουργίες προσωποποιημένων καρτών παρακαλούμε απευθυνθείτε:
  • Στο πλησιέστερο σημείο έκδοσης εισιτηρίων (δείτε εδώ)
  • Στο κέντρο εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ, Ρεθύμνου 16 10682 Αθήνα (ισόγειο)
Ημέρες Λειτουργίας – Ώρες εξυπηρέτησης: 

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή 8:00 -14:15

Για το έκτακτο ωράριο υποδοχής κοινού στο κέντρο εξυπηρέτησης ΟΑΣΑ δείτε εδώ (ισχύει έως άρσης των μέτρων).

  • Στο email: athenacard@oasa.gr αναφέροντας τον αριθμό της κάρτας σας και το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε
  • Στα τηλέφωνα 2108200801, 2108200822 και 2108200908 Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8:00 έως τις 14:00