Στα αυτόματα Μηχανήματα εξυπηρέτησης μπορείτε να εκδίδετε και να επαναφορτίζετε εισιτήρια ΑΤΗ.ΕΝΑ ΤΙCKET όπως και να επαναφορτίζετε κάρτες ΑΤΗ.ΕΝΑ CARD.

Αυτόματα Μηχανήματα Εξυπηρέτησης είναι εγκατεστημένα σε όλους τους  σταθμούς μετρό (γραμμές 1,2,3), σε επιλεγμένες στάσεις τραμ καθώς και σε επιλεγμένα σημεία εντός του λεκανοπεδίου Αττικής.

Οδηγός Έκδοσης Εισιτηρίων

Η έκδοση εισιτηρίων πραγματοποιείται με απλά βήματα

Οδηγός Έκδοσης και Επαναφόρτισης Εισιτήριων και Καρτών

Η επαναφόρτιση εισιτηρίων και καρτών πραγματοποιείται σε απλά βήματα

Οδηγός Πληρωμής με Τραπεζική Κάρτα

Να θυμάστε ότι:

  • H επιβεβαίωση για το προϊόν με το οποίο έχετε φορτίσει το εισιτήριο ή την κάρτα σας, πραγματοποιείται σε ένα Αυτόματο Μηχάνημα Έκδοσης πατώντας στο αρχικό μενού το κουμπί «πληροφορίες κάρτας»
  • Σε περίπτωση που το Αυτόματο Μηχάνημα Έκδοσης δεν διαθέτει τα απαιτούμενα ρέστα, εκδίδεται πιστωτική απόδειξη με την οποία μπορώ να παραλάβω το αντίτιμο από οποιοδήποτε άλλο μηχάνημα, εισάγοντας τον κωδικό της πιστωτικής απόδειξης που παρέλαβα.
  • Κατά την αγορά/επαναφόρτιση προϊόντος, το μηχάνημα δέχεται χαρτονομίσματα ανάλογα της πληρωτέας αξίας: - Για προϊόν αξίας 1,20€ το μηχάνημα δέχεται χαρτονομίσματα των 5€ - Για προϊόν αξίας 5,70€ το μηχάνημα δέχεται χαρτονομίσματα των 5 και 10€ - Για προϊόν αξίας 12,00€ το μηχάνημα δέχεται χαρτονομίσματα των 5, 10 και 20€ Για προϊόν 30 ημερών (μόνο σε ΑΤΗΕΝΑ CARD) το μηχάνημα δέχεται χαρτονομίσματα των 5, 10, 20 και 50€
  • Φυλάξτε την απόδειξη από την έκδοση του ATHENA TICKET ή την επαναφόρτιση της ΑΤΗΕΝA CARD, καθώς σε περίπτωση βλάβης, θα σας χρειαστούν για την αντικατάστασή του προϊόντος που τα φορτίσατε.
  • Το Αυτόματο Μηχάνημα Έκδοσης δέχεται όλες τις χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες.
  • Επαναφόρτιση Athena Ticket: Το πολλαπλό εισιτήριο επαναφορτίζεται όταν έχει λήξη η ισχύς του τελευταίου προϊόντος με το οποίο το είχατε φορτίσει(π.χ. μετά τη λήξη των 90 λεπτών του ενιαίου εισιτηρίου).
  • Επαναφόρτιση Athena card: H κάρτα (ανώνυμη και προσωποποιημένη) μπορεί να φορτιστεί με έως δύο προϊόντα (συμπεριλαμβανομένων των πακέτων προσφοράς), και / ή με χρήματα ώστε να λειτουργεί ως ηλεκτρονικό πορτοφόλι, λαμβάνοντας υπόψη ότι για να φορτωθεί το δεύτερο προϊόν, πρέπει να έχει ενεργοποιηθεί το πρώτο. Το δεύτερο προϊόν ενεργοποιείται αφού λήξει η ισχύς του πρώτου, με την πρώτη επικύρωση της κάρτας.
  • Για μετακίνηση σε/από Αεροδρόμιο: Για περιπτώσεις ταυτόχρονης ανάγκης δυο διαφορετικών τύπων κομίστρου (πχ μηνιαίο κόμιστρο 30 ημερών αστικής ζώνης και εισιτηρίων Αεροδρομίου), το δεύτερο θα πρέπει να αγοραστεί ως χρηματική αξία ή εάν υποστηρίζεται, σε επιλογή πολλαπλού εισιτηρίου. Δηλαδή εάν έχουμε κάρτα με ενεργοποιημένο προϊόν 30 ημερών και θέλουμε να πάμε στο Αεροδρόμιο, φορτίζουμε την κάρτα μας με την αντίστοιχη χρηματική αξία των εισιτηρίων Αεροδρομίου, ή αγοράζουμε τα αντίστοιχα προϊόντα σε πολλαπλό, ώστε να μετακινηθούμε από και προς το Αεροδρόμιο με λεωφορείο ή μετρό αντίστοιχα.
  • Αποθηκευμένη Χρηματική Αξία: Πάντα πρώτα αναγνωρίζεται το προϊόν κομίστρου και μετά η αποθηκευμένη χρηματική αξία. Εάν το προϊόν κομίστρου δεν επαρκεί, πχ σε διαδρομή από και προς το Αεροδρόμιο, αναζητείται και επικυρώνεται η αξία του απαιτούμενου εισιτηρίου από την αποθηκευμένη χρηματική αξία.

Για την όποια δυσλειτουργία παρουσιαστεί κατά τη χρήση του Αυτόματου Μηχανήματος Έκδοσης στους σταθμούς μετρό, απευθυνόμαστε στον υπεύθυνο σταθμού ή στο Γραφείο Επικοινωνίας Επιβατικού Κοινού εντός του σταθμού μετρό «Σύνταγμα» (http://www.stasy.gr/index.php?id=49) ή στο κέντρο εξυπηρέτησης επιβατών ΟΑΣΑ, Ρεθύμνου 16, Πεδίον Άρεως, κατά τις ημέρες και ώρες εξυπηρέτησης κοινού, email: athenacard@oasa.gr