Προσωποποιημένη ATH.ENA CARD

ΟΔΗΓΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ONLINE ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΩΝ

Απαραίτητη Προϋπόθεση:

Κατοχή Προσωποποιημένης ΑΤΗ.ΕΝΑ Card

Κατοχή Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας

Βήματα φόρτισης ανά στάδιο

Βήμα 1

Είσοδος στην Ιστοσελίδα ΟΑΣΑ www.oasa.gr

      • Επιλέγω από το κεντρικό μενού, πάνω δεξιά, «ONLINE ΑΓΟΡΑ / ΕΚΔΟΣΗ»
      • Στη σελίδα που εμφανίζεται, επιλέγω «Αγορά / Τραπεζικό Σύστημα»

Βήμα 2

Είσοδος σε Υφιστάμενο Λογαριασμό

      • Πληκτρολογώ τον 16-ψήφιο αριθμό της προσωποποιημένης κάρτας μου
      • Πληκτρολογώ τον κωδικό που έβαλα κατά την εγγραφή (όχι το pin που βάλαμε κατά την έκδοση της κάρτας)
      • Επιλέγω «Είσοδος» και προχωρώ στο βήμα 5
      • Εάν δεν έχω κάνει ακόμη εγγραφή, Επιλέγω «Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό; Κάντε κλικ εδώ!»

Βήμα 3

Εισαγωγή Στοιχείων Κάρτας

      • Πληκτρολογώ τον 16-ψήφιο αριθμό της προσωποποιημένης κάρτας
      • Επιλέγω «Έλεγχος»

Βήμα 4

Δημιουργία Λογαριασμού

      • Πληκτρολογώ έναν κωδικό από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες (αριθμούς, γράμματα και τουλάχιστον ένα από τα προτεινόμενα σύμβολα $@%*#?&-+) (όχι το pin που βάλαμε κατά την έκδοση της κάρτας)
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο, και επιλέγω «Εγγραφή»

Βήμα 5

Προετοιμασία Αγοράς Προϊόντος ή Χρηματικής Αξίας

      • Επιλέγω από το μενού «Αγορά» και στη συνέχεια «Αγορά Προϊόντος»

Βήμα 6

Επιλογή Μέσου για την Αγορά Προϊόντος στην Κάρτα

      • Επιλέγω το εικονίδιο της κάρτας

Για τους κατόχους προσωποποιημένης κάρτας, υπάρχει, επιπλέον, η δυνατότητα προαγοράς προϊόντος σε Πολλαπλό Εισιτήριο
ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΔΩ
Η εν λόγω δυνατότητα ενδείκνυται, π.χ. για την αγορά προϊόντος μετακίνησης, για οποιοδήποτε πρόσωπο επιθυμώ ή του ίδιου του κατόχου της κάρτας, εφόσον δεν φέρει την προσωποποιημένη του κάρτα

Βήμα 7

Επιλογή Τύπου Προϊόντος

      • Επιλέγω προϊόν χρονικής διάρκειας ή χρηματική αξία (ανάλογα με το τί θέλω να φορτίσω στην κάρτα μου)

Βήμα 8

Επιλογή Προϊόντος (Μικρής ή Μεγάλης Χρονικής Διάρκειας)

      • Επιλέγω επιθυμητό προϊόν από τις διαθέσιμες κατηγορίες, π.χ. Ενιαίο 90 λεπτών
      • Πατάω «Επόμενο»

Βήμα 9

Επιλογή Χρηματικής Αξίας

      • Πληκτρολογώ το ποσό που θέλω να φορτίσω (εάν περιλαμβάνονται δεκαδικά ψηφία, αυτά, δηλώνονται με τελεία)
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο
      • Προχωρώ στην πληρωμή

Βήμα 10

Πραγματοποίηση Πληρωμής

      • Το σύστημα αναγνωρίζει το προφίλ της κάρτας μου
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο
      • Προχωρώ στη διαδικασία της πληρωμής
      • Στο αναδυόμενο παράθυρο, επιλέγω «Επιβεβαίωση»

Βήμα 11

Σύνδεση με Διατραπεζικό Σύστημα ΔΙΑΣ

      • Συμπληρώνω τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας και επιλέγω «ΟΚ»

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς, ο χρήστης μπορεί να φορτίσει την κάρτα του με το προϊόν αγοράς ή την Αποθηκευμένη Αξία είτε μέσω της εφαρμογής ATH.ENA Card είτε σε οποιοδήποτε ΑΜΕΚ, μέσω της λειτουργίας «Online κράτηση».

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που η Κάρτα έχει ήδη ένα προϊόν σε αναμονή προς φόρτιση, η εφαρμογή δεν θα επιτρέψει την αγορά δεύτερου προϊόντος, προτού πραγματοποιηθεί η φόρτιση της Κάρτας με το πρώτο προϊόν. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση Αποθηκευμένης Αξίας σε αναμονή.

Βήμα 12

Φόρτιση Αγορασμένου Προϊόντος στην Κάρτα μου

Α. Μετάβαση σε Αυτόματο Μηχάνημα Φόρτισης
      • Επιλογή επιθυμητής γλώσσας
      • Τοποθετώ την κάρτα αριστερά στη θήκη
      • Επιλέγω ON LINE κράτηση
      • Αναμένω μέχρι η οθόνη να εμφανίσει το αγορασμένο προϊόν κι επιλέγω «ΟΚ»
      • Μόλις ακουστεί το ηχητικό μήνυμα, «παρακαλώ αφαιρέστε την κάρτα σας», παραλαμβάνω την απόδειξη της φόρτισης και αφαιρώ την κάρτα από τη θήκη

Β. Χρήση της Εφαρμογής ATH.ENA CARD για Συσκευές Android με Λειτουργία NFC
      • Κάνω λήψη της εφαρμογής από το store του κινητού μου
      • Ακολουθώ τα βήματα φόρτισης, μέσω της εφαρμογής

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσθετα

Επιλέγω από το μενού, πάνω δεξιά, τις επιλογές για την εξυπηρέτηση των χρηστών Προσωποποιημένης ATH.ENA CARD

A. Επιλογή «Διαχείριση Χρήστη / Λογαριασμού» για πληροφορίες σχετικά με την κάρτα μου, αλλαγή κωδικού πρόσβασης
Β. Επιλογή «H Κάρτα μου», για πληροφορίες προϊόντων σε αναμονή
Γ. Επιλογή «Αγορά» / «Συναλλαγές», για το ιστορικό των συναλλαγών μου, επιτυχών και απορριφθεισών

Βήματα φόρτισης ανά στάδιο

Βήμα 1

Είσοδος στην Ιστοσελίδα ΟΑΣΑ www.oasa.gr

      • Επιλέγω από το κεντρικό μενού, πάνω δεξιά, «ONLINE ΑΓΟΡΑ / ΕΚΔΟΣΗ»
      • Στη σελίδα που εμφανίζεται, επιλέγω «Αγορά / Τραπεζικό Σύστημα»

Βήμα 2

Είσοδος σε Υφιστάμενο Λογαριασμό

      • Πληκτρολογώ τον 16-ψήφιο αριθμό της προσωποποιημένης κάρτας μου
      • Πληκτρολογώ τον κωδικό που έβαλα κατά την εγγραφή (όχι το pin που βάλαμε κατά την έκδοση της κάρτας)
      • Επιλέγω «Είσοδος» και προχωρώ στο βήμα 5
      • Εάν δεν έχω κάνει ακόμη εγγραφή, Επιλέγω «Δεν έχετε ακόμη λογαριασμό; Κάντε κλικ εδώ!»

Βήμα 3

Εισαγωγή Στοιχείων Κάρτας

      • Πληκτρολογώ τον 16-ψήφιο αριθμό της προσωποποιημένης κάρτας
      • Επιλέγω «Έλεγχος»

Βήμα 4

Δημιουργία Λογαριασμού

      • Πληκτρολογώ έναν κωδικό από τουλάχιστον 8 χαρακτήρες (αριθμούς, γράμματα και τουλάχιστον ένα από τα προτεινόμενα σύμβολα $@%*#?&-+) (όχι το pin που βάλαμε κατά την έκδοση της κάρτας)
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο, και επιλέγω «Εγγραφή»

Βήμα 5

Προετοιμασία Αγοράς Προϊόντος ή Χρηματικής Αξίας

      • Επιλέγω από το μενού «Αγορά» και στη συνέχεια «Αγορά Προϊόντος»

Βήμα 6

Επιλογή Μέσου για την Αγορά Προϊόντος στην Κάρτα

      • Επιλέγω το εικονίδιο της κάρτας

Για τους κατόχους προσωποποιημένης κάρτας, υπάρχει, επιπλέον, η δυνατότητα προαγοράς προϊόντος σε Πολλαπλό Εισιτήριο
ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΕΔΩ
Η εν λόγω δυνατότητα ενδείκνυται, π.χ. για την αγορά προϊόντος μετακίνησης, για οποιοδήποτε πρόσωπο επιθυμώ ή του ίδιου του κατόχου της κάρτας, εφόσον δεν φέρει την προσωποποιημένη του κάρτα

Βήμα 7

Επιλογή Τύπου Προϊόντος

      • Επιλέγω προϊόν χρονικής διάρκειας ή χρηματική αξία (ανάλογα με το τί θέλω να φορτίσω στην κάρτα μου)

Βήμα 8

Επιλογή Προϊόντος (Μικρής ή Μεγάλης Χρονικής Διάρκειας)

      • Επιλέγω επιθυμητό προϊόν από τις διαθέσιμες κατηγορίες, π.χ. Ενιαίο 90 λεπτών
      • Πατάω «Επόμενο»

Βήμα 9

Επιλογή Χρηματικής Αξίας

      • Πληκτρολογώ το ποσό που θέλω να φορτίσω (εάν περιλαμβάνονται δεκαδικά ψηφία, αυτά, δηλώνονται με τελεία)
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο
      • Προχωρώ στην πληρωμή

Βήμα 10

Πραγματοποίηση Πληρωμής

      • Το σύστημα αναγνωρίζει το προφίλ της κάρτας μου
      • Αποδέχομαι τους όρους χρήσης και αγοράς, τσεκάροντας το σχετικό πεδίο
      • Προχωρώ στη διαδικασία της πληρωμής
      • Στο αναδυόμενο παράθυρο, επιλέγω «Επιβεβαίωση»

Βήμα 11

Σύνδεση με Διατραπεζικό Σύστημα ΔΙΑΣ

      • Συμπληρώνω τα στοιχεία της τραπεζικής μου κάρτας και επιλέγω «ΟΚ»

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αγοράς, ο χρήστης μπορεί να φορτίσει την κάρτα του με το προϊόν αγοράς ή την Αποθηκευμένη Αξία είτε μέσω της εφαρμογής ATH.ENA Card είτε σε οποιοδήποτε ΑΜΕΚ, μέσω της λειτουργίας «Online κράτηση».

ΠΡΟΣΟΧΗ! Σε περίπτωση που η Κάρτα έχει ήδη ένα προϊόν σε αναμονή προς φόρτιση, η εφαρμογή δεν θα επιτρέψει την αγορά δεύτερου προϊόντος, προτού πραγματοποιηθεί η φόρτιση της Κάρτας με το πρώτο προϊόν. Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση Αποθηκευμένης Αξίας σε αναμονή.

Βήμα 12

Φόρτιση Αγορασμένου Προϊόντος στην Κάρτα μου

Α. Μετάβαση σε Αυτόματο Μηχάνημα Φόρτισης
      • Επιλογή επιθυμητής γλώσσας
      • Τοποθετώ την κάρτα αριστερά στη θήκη
      • Επιλέγω ON LINE κράτηση
      • Αναμένω μέχρι η οθόνη να εμφανίσει το αγορασμένο προϊόν κι επιλέγω «ΟΚ»
      • Μόλις ακουστεί το ηχητικό μήνυμα, «παρακαλώ αφαιρέστε την κάρτα σας», παραλαμβάνω την απόδειξη της φόρτισης και αφαιρώ την κάρτα από τη θήκη

Β. Χρήση της Εφαρμογής ATH.ENA CARD για Συσκευές Android με Λειτουργία NFC
      • Κάνω λήψη της εφαρμογής από το store του κινητού μου
      • Ακολουθώ τα βήματα φόρτισης, μέσω της εφαρμογής

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πρόσθετα

Επιλέγω από το μενού, πάνω δεξιά, τις επιλογές για την εξυπηρέτηση των χρηστών Προσωποποιημένης ATH.ENA CARD

A. Επιλογή «Διαχείριση Χρήστη / Λογαριασμού» για πληροφορίες σχετικά με την κάρτα μου, αλλαγή κωδικού πρόσβασης
Β. Επιλογή «H Κάρτα μου», για πληροφορίες προϊόντων σε αναμονή
Γ. Επιλογή «Αγορά» / «Συναλλαγές», για το ιστορικό των συναλλαγών μου, επιτυχών και απορριφθεισών